اخبار, مسئولیت های اجتماعی

مجید ولی رئیس هیات قایقرانی : قم در لیگ برتر تیم‌داری می کند

مجید ولی از حضور تیم کفش سالار قم در مسابقات لیگ برتر قایقرانی باشگا‌ه‌های کشور در رشته اسلالوم  خبر داد.
به گزارش آنالیز ورزش قم، مجید ولی در گفت وگو با آنالیز ورزش قم اظهار داشت: جلسه هماهنگی لیگ اسلالوم و روئینگ با حضور نمایندگان باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون قایقرانی برگزار شد.

وی عنوان کرد: پس از تصویب آیین‌نامه برگزاری لیگ‌های قایقرانی در سال ۱۴۰۳ در هیات رئیسه فدراسیون رسما کار برگزاری این رقابت‌ها آغاز و آیین‌نامه‌ها به باشگاه‌ها ابلاغ شد.

رئیس هیات قایقرانی استان قم اعلام کرد: در جلسه هماهنگی فوق بنده به عنوان نماینده باشگاه کفش سالار شرکت داشتم و حضور تیم قم را در مسابقات لیگ برتر قایقرانی در رشته اسلالوم را به فدراسیون اعلام کردیم.
وی خاطر نشان کرد: انشاءالله این مسابقات در چهار مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول آن در نیمه اول مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان در دو رشته کایاک و کانو اسلالوم است.

مسئول این هیات ورزش المپیکی استان در مورد ترکیب تیم قم در این مسابقات گفت: در رشته کایاک اسلالوم تیم ما بومی است اما در رشته کانو اسلالوم نفرات غیر بومی در تیم ما نیز حضور دارند.
ولی در خصوص مربیان تیم قم در لیگ برتر کشور گزارش داد: مربی در دو بخش بانوان و آقایان تیم‌ اعزامی استان قم بومی است.

رئیس هیات قایقرانی استان قم افزود: اولین حضور قایقرانی قم در لیگ برتر کشور است البته هنوز ترکیب نفرات مشخص نشده است و انتخابی تیم کایاک اسلالوم روز جمعه 23 شهریورماه است.

وی در خصوص محل برگزاری این رویداد ابراز کرد: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی کشور و در جلسه هماهنگی، محل برگزای این مسابقات دریاچه بزرگ مجموعه ورزشی آزادی تهران است.

 

لیگ قایقرانی

گفتنی است باشگاه قایقرانی کفش سالار به عنوان نخستین باشگاه استان قم فعالیت خود را در دو رشته اسلالوم و کانوپولو در دو بخش بانوان و آقایان آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.